Lets go! - Reisverslag uit Gladstone, Australië van Danielle - WaarBenJij.nu Lets go! - Reisverslag uit Gladstone, Australië van Danielle - WaarBenJij.nu

Lets go!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Oktober 2016 | Australië, Gladstone

Hoi allemaal,

Het is bijna zo ver! Over 2 weken zit ik al in Australië. Mochten jullie het leuk vinden, dan kunnen jullie zo mijn verhalen volgen. Ik zal proberen regelmatig wat te plaatsen.

Mijn avontuur gaat op 4 oktober beginnen, wanneer ik vanaf Amsterdam verstrek om vervolgens op 7 oktober aan het dierenproject te beginnen. Daar ga ik 2 weken lang zorgen voor Wallaby's en Koala's. Ik ben benieuwd!

  • 24 September 2016 - 22:40

    Helma:

    Ja, ja bijna is het zover. Vandaag nog een paar mooie bergschoenen gescoord en helemaal klaar voor de bergen in Nieuw Zeeland.
    Xxx

  • 27 September 2016 - 16:55

    Jos:

    Hey Daan, je bent er helemaal klaar voor. We gaan je in de gaten houden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gladstone

Danielle

Actief sinds 23 Sept. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 1769

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 21 December 2016

Australie en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: